Полтава (Украина)

ОБРАЗОВАНИЕ (827)

Объявление не активно или просроченно, связь с автором невозможна
611661 от 2019-01-12 актуально на 2019-01-12 53
автор: Владимир ( - )
ОБРАЗОВАНИЕ > курсовые, дипломы

1400 UAH

Дипломна робота магістра на тему Планування елементів маркетинг-мікс підприємства харчової промисловості. ( продам , Полтава Украина )

ВСТУП …………………………………………………………………………………5
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ....................................................................................................7
1.1. Еволюція класичного комплексу маркетингу …………………………………..7
1.2. Суть, зміст та значення маркетинг-мікс організації.………………………….12
1.3. Особливості комплексу маркетингу підприємств м’ясної галузі України.....19
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ПЛАНУВАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «ГЛОБИНСКИЙ М’ЯСОКОМБІНАТ»…………………………………………………...……………30
Висновки до розділу 1……………………………………………………………….
2.1. Загальна характеристика підприємства та його маркетингове середовище...30
2.2. Аналіз фінансово-економічних показників діяльності підприємства ...…….40
2.3. Дослідження існуючого комплексу маркетингу підприємства ……………..49
Висновки до розділу 2……………………………………………………………….
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО КОМПЛЕКСУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «ГЛОБИНСЬКИЙ М’ЯСОКОМБІНАТ.69
3.1.Удосконалення планування маркетингової збутової політики підприємства .69
3.2.Основні шляхи удосконалення планування маркетингової комунікаційної політики підприємства …………………………………………......………………..75
3.3. Економічний ефект від впровадження запропонованих заходів…………….82
Висновки до розділу 3……………………………………………………………….
ВИСНОВКИ………………………………………………………………………….85
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…..……………………………………….88
ДОДАТКИ...……………………………………………………………………..…...95
 
 
Сколько будет + =
отправить мне копию